Spring naar content

Veelgestelde vragen

Mag ik de zaal in nadat de voorstelling is begonnen?

Nee, helaas. Om de spelers en andere bezoekers niet te storen is het niet mogelijk om na aanvang toegang tot de zaal te krijgen.

Kan ik zelf kiezen waar ik wil zitten?

Ja, bij Bloos heb je vrije plaatskeuze. Is er toch een plek waar je héél graag wil zitten? Kom dan op tijd naar de voorstelling.

Wil je op een specifieke plaats in de zaal vanwege een beperking? Laat het ons dan even weten door te bellen naar 076 – 572 08 05.

Ik heb online tickets gekocht, maar geen e-mail ontvangen. Wat nu?

Soms kan het even duren voordat je tickets in je mailbox belanden. Heb je na een half uur nog geen mail ontvangen? Bekijk dan even of hij in je spamfolder terecht is gekomen. 

Mocht je hem nog steeds niet kunnen vinden, neem dan contact op met leahboer@podiumbloos.nl

 

Ik heb kaarten besteld, maar wil deze annuleren.

Je kan je tickets tot één dag voor de voorstelling kosteloos annuleren. Tickets voor de dag zelf kunnen we helaas niet meer terugnemen, maar je kan deze natuurlijk altijd zelf aan iemand anders cadeau geven!

Moet ik de tickets uitprinten?

In het kader van duurzaamheid willen we je vragen de tickets niet uit te printen, maar ze digitaal op je telefoon mee te nemen.